Sevde345 Kızlar dün axox test yaptim silik cikti kan verdim 3.30 çıktı bugunde ilk idrarla awox yaptim yine silik cikti dune gore koyulasmasi gerekmiyomuydu aranizda betasi boyle cikip yukselen varmi mide bulantim var
mavideniz9696 Sevde345 5 ve altı negatif demek oluyor maalesef. Olsaydı 4 gün kala çıkardı sanırım ama tam emin değilim bazen geç döllenme falan oluyor diyorlar ama inşallah vardır 🙏🏼
yasarceyda12 Sevde345 benim adete 5 gün varken 3.70 le öğrendim 2 gğn sonra kan verdim 10 küsürlere çıkmıştı
Pofidik123_ Sevde345 ben adet gecikmemin 3.günü 40.71 değerle öğrendim ve testlerimin hepsi silik di sonradan yaptıklarımda koyulaşmaya başaldı
seynepon Birkaç gün sonra yenileyin ancak ümütlenmeyin ben de böyle hissettim 4.70 çıktı genelde 1 2 çıkardı ikinci tahlili veremeden regl oldum. Regl öncesi beta dalgalanması olaniliyor denildi bana
Sevde345 seynepon sizin durumunuzda farkliymis ya degeriniz benimkinden de yuksekmis insan umutlaniyo boyle durumlarda
mrvrm Pofidik123_ ay bana umut oldunuz biraz ya. Sizin de geç döllenmiş galiba regle yakın. Benim regle 4 gün kala (dün) kanda 0.3 çıktı. Belirtilerim de halen var. Yeni mi yerleşiyor ki acaba benim de? Bir de dün ovulasyon testi koyu çıktı. Eğer yerleşme değilse de yumurtlama mıdır
yasarceyda12 Sevde345 amin canım hayırlısı ama tabi 5in altı yok demek ben emin olmak için 2 gün sonra tekrar verdim o ay bekliyodum nasip gerçi ama dedim varsa kanda belli olur hiç idrar felan yapmim dedim
Pofidik123_ mrvrm ovulasyondan pek anlamıyorum canım ya ama içini ferah tut nasibinde varsa bebişin seninledir ❤️❤️❤️