Tam 35 te gitmiştim 2500 normal demişti doktorum tabi yanılma payları oluyor ama çok şükür sona geliyoruz inşallah bundan sonrası için bebişlerde kilo kaynaklı bir küvez durumu olmaz emme refleksi gelişen bebeklerde 2 kilo üstünü yeterli görüyorlar bazı drlarda inşallah bütün bebişler en güzel en sağlıklı zamanlarda gelirler