Gul1402 Kizlar doktorum bilgili bir doktor güvendiğim birisi de zaten prof ve perinatalog. Apikobal yazdı b12 cok düşük olduğu için. Ama prospektuste hamileler kullanmamalidir diyor. Kullanan var mı tereddut ettim