nazlll Hanımlar 9 temmuz da 889 beta bugün verdim 11 temmuz 954 çıktı normal de daha yüksek olması gerekiyor diye biliyorum ama aynı durumu yaşayan var mı bi fikir verebilir misiniz.
adatuna nazlll eğer 2 günde bir verdiyseniz kimyasal ya da dış gebelik olabilir 2 gün sonra tekrar kan verip takip edebilirsiniz
Gonca53 En az bir yüzde 60 yükseliş bekleniyor siz aynı yerde mi kan verdiniz çünkü alınan yerde göre sonuçlar değişebiliyor
nazlll Aynı hastane de verdim ama 9 temmuzda acil de vermiştim bugün normal kadın doğum polikinliginde verdim
Lena_919191 nazlll doktorunuz ne dedi bu duruma ? Benim de iki gün önce 539 du bugun 632 çıktı. Ben daha önce dış gebelik geçirdiğim için şuan tekrar ondan şüpheleniyoruz