Eyllullu Canım anneler, hamileyim bebişime hazırlık yapıyorum, biberon seçmeye calisiyorum, philips avent ile chicco arasinda kaldim, ne önerirsiniz
Mutlu_Bir_Anne3 Eyllullu Ben ilk beneğimde Philips biberon, emzik ( 2 ayından sonra vermiştim) kullanmıştık, cam ve daha sağlıklı biberonları. Tavsiye ederim