aysuuuuss Deprem zamanında çadırlarda kaç kişi kaldık, 2 sene de 3 kişilik aile 1+1de yaşadık ben evleninceye kadar.. Yani büyür tabii minnak bebiş. Önemli olan o evi yuvaya çeviren siz ve eşiniz. Annem öyle bir kurmuştu ki o 1+1i gören hayran kalıyordu 🥹