cnsnklksz ya valla çok büyük bir bilinmezlik o. Ben geçen senelerde yaptırdım hamille de kalamadım. o zaman sigortayı yaptırdığında gebe olmaman gerekiyordu. neyse sigortam bitti gebe de kalamadım dediğim gibi. Tekrar da yeniletmedim,bu sefer sigorta şirketleri sigorttyı yaptırdıktan sonra 6 ay içinde gebe kalamazsın şartı eklediler,yani seni bağımlı ettiler eğer gebe kalırsın mecbur bir daha yaptırman için.
Zaten bu sene fiyatı da inanılmaz artmış ben 2024 te yaptırdığımda 12 bindi. Bu sene 45 bin dediler. Zaten doğum parası ile aynıydı :) bu yüzden yaptırmamayı tercih ettim. ANADOLU SİG. idi benim ki bu arada. Ha ben geçen sene sisteme dahil olduğum için bana 6 ay gebe kalamama kısıtı yoktu öncesinde yaptırdığım için.