birmayismasali Kızlar geçen hafta küçük bi kanamam oldu aynı gün iki farklı hastaneye gittim ikisinde de kalp atışını dinletti doktor. En son pazartesi dinledik bugün de hastaneye gideceğim yine dinlersek bir sakıncası var mı
glcnaybay birmayismasali bence sürekli ultrasona girmek iyi değil normal de benim bile hamileliğim sıkıntılı ama doktor bana ay da bir gel diyor bende öyle yapıyorum bende 3 düşük kaybettim
Asi_07 birmayismasali mecburi durumlarda bakıyorlar tabi ki onlardan iyi bilemeyiz ama doktorum bana ilk üç ay genelde dinletmiyorum cihazdan yayılan ısı ve ses dalgası kalp ritmini bozuyor dedi ilk defa 12 haftalıkken ikili tarama testinde dinletmişti
Kukoss birmayismasali ben ultrason raportoruyum doktorum hep derdi. Hanim hamile kalinca ilk cocukta her canimiz istediginde ultrasonla baktim buyuk oglan cok hiperaktif, kucuge hic boyle yapmadik Oyuzden deneyimlenmistik o çok sakin derdi hep
anneolmakneguzel_ birmayismasali illa dinlicem deme bence. Ekranda kalp atışı görmen yeter hayatım. Doktora siz görmeniz yeterli diyorum, ilk baktıkları şey o zaten
birmayismasali anneolmakneguzel_ ben de öyle diyeyim o zaman dinlemeyelim siz görün yeterli derim teşekkürler