Klcarslnn Ben lavaboya döküyorum söyle bebeğime bazen biberonla veriyorum dibinde çok az kalıyor lavaboya döküyorum mesela dün mastit oldum banyo da sıcak su ile sağdım . Ama diyorlar ki anne sütü lavabodan dökülmez doğruluğu var mı
zeynepulker0 Klcarslnn evet dökülmez ben 21 yaşındayım benden sonra 3 kardeşim daha var annem hep gül binine döküyormuş yani başka bir şey daha olur mu bilmiyorum bahçemizde gül vardı gül dibine dök diyordu herkes annem de döküyordu
Bumah Klcarslnn dokulmezmis ama nedenini bilmiyorum bende bizde kediye veriyoruz likir likir iciyolardi ablamin sutunu
Nesli006 Klcarslnn küser derler yere vs dökülür düşer edrse diye. Bence dökmeyin. Maske olark kullanin yuzunuze falan
Mucizee80 Klcarslnn oğlumda fazla sütleri hep lavabodan döktüm kesilir yazmışlar yorumlarda 2 yaşına kadar anne sütüyle besledim hiç kesilmedi batıl inanç