zeynepulker0 Meral_63 sanırım bu sene erkek ya hep erkek görüyorum ama tabi nasip işi biraz da Rabbim bilir
prenses34_ Meral_63 bencede erkek hep erkek görüyorum bende bizde 10+4 sabırsızlıkla bekliyoruz öğrenmek için