Kızlar merhaba,
Artık bir bebek arabası ve puset almam gerekiyor. Ebebekte kraft kenya inceledik tokyo modeline göre çokta hoşuma gitmişti ancak yorumları kafamı karıştırdı. Kullananlar da yorumlarını yapabilir mi?
Birde Bagi Neo2 araştırıyorum şimdi, kullanan varsa yorumlarını iletirse çok sevinirim bunu alırsam ayrıca uyumlı bir puset almam gerekecek bebeğinizin rahat ettiği puset modellerinide paylaşırsanız çok sevinirimmm🌸