Kızlar çok şükür doğurdum …
İlk bebeğimi 37 haftalık anne karnında kaybedip normal doğumla dünyaya getirmiştim ikinci bebeğimde de düşük oldu bu üçüncü bebeğim sık kontrollere gidiyordum hamilelik boyunca çünkü riskli gebelik olarak geçiyordu 9 ay boyunca kan sulandırıcı kullandım , aslında doğumum normal olsun istiyorduk hem doktorum hem ben ama kızım 30. Haftadan beri makat bir şekilde durmayı tercih ettiği için daha fazla da riske atmamak için sezeryan planladık 10 temmuza 9 unda yatış yaptım dün sabah erkende ilk doğuma giden de ben oldum stres heyecan tavandı zaten iyi de oldu spinal anestezi ile denedim 5-6 denemede uyuşabildim normal doğumda da epidural da çok fazla deneme sonrası tutmustu tüm işlemler tamamlanınca doktorum geldi konuştuk müzikler açıldı herkes çok iyi ve ilgiliydi yaklaşık 10 dakika sonra kızım geldi dünyaya makat şekilde doğum kanalına yerleşmiş normal denesekte olmazmış daha doktor karnımdan çıkarmadan kakasını yaptı iyi ki daha fazla beklememişiz ben biraz fazla bekledim ameliyattan sonra gözlem de değerlerim yüksekti hayati risk var dediler bebeğin yanına geç çıktım emzirdim iki saat sonra yenidoğan kontrol için götürdü kandaki antikorları karışmış 🥲belki kan değişimi yapabiliriz dediler vermediler yanıma suan küvözde bu sebepten bende yavaş yavaş desteksiz yürümeye başladım bir daha tercih edecek olsam asla sezeryan tercih etmem açıkçası imkan varsa normal doğum candır diyorum ama en önemlisi sağlığımız sizlerden de dua bekliyorum en yakın zamanda kızımın değerleri düzelsin ve beraber taburcu olalım inşallah 🥲bekleyen herkese çok kolay doğumlar diliyorum