Ben de yeni transfer oldum. Tüp bebek sürecini yeni yaşadığım için yazmak istedim. Ortalama 10-12 gün sonra çatlatma iğnesi olacaksınız sonra işleme alınacaksınız. Ortalama 15 güne tekabül ettiğini düşünebilirsiniz. Benim asıl size tavsiyem beslenmenize bu süreçte çoook dikkat etmeniz. Sigarayı kesinlikle bırakmalısınız. Çiğ badem fındık tüketebilirsiniz. Benim doktorum bol yeşillik ye demişti. Yeşil olan her şeyi ye dedi hatta meyve olarakta sebze olarakta. Avokado yedim ben hemen hemen her gün. Stresi de minimuma düşürmelisiniz. Bu süreci ne kadar az kişiyle paylaşırsanız o kadar iyi olur. Bu bahsettiklerim yumurta sayınızı etkiler mi bilmiyorum ama kalitesini kesinlikle etkiliyor. Bir de bol bol su tüketin. Şimdiden bol şans 🤞🏼