Sevilay37 seda_ay hemen hemen aynısını söyledi son ay sızıntı şeklinde gelmez direk suyun patlar dedi
Sevilay37 seda_ay evet nst ye girdim ve ultrason bakıldı suyu yeterli dedi nst de zaten sancı çıkmadı eğer bişeyler görseydi amnisure testi yapacaktı
deryakrgz Sevilay37 bende 29+4 günlük hamileyim benimde çamaşırım ıslanıyor ama enfeksiyon vardı bende birde dün sağ böbrekte şişme olduğunu söylediler ondan mı kaynaklanıyor yoksa su mu anlayamıyorum ilk gebelik olduğu için..