auroraa92 arkadaşlar merhaba kesem 8.7 olmuş bugün aslında geçen ctesi 4.2 ydi hergün 1 mm artmamış ama bugün keseyi yolk saçı ve doktor fetüsü gördüğünü söyledi haftamla uyumluymuş sizce sorun var mıdır