Bende tiroid için ilaç kullanıyorum..gebelikten önce de vardı. Ama gebelikte değer yükseldiği için Şuan 3 gün 150 mcg 4 gün 75 mcg kullanıyorum. Değerim şuan normal aralıkta. Ayda bir kontrole gidiyorum. İlacı düzenli kullanıp kontrollere gittiğiniz sürece bir şey olmaz endişelenmeyin