Ben şuan 38+0 haftadayım sezeryan günü almam gerekiyor fakat anestezi doktoruyla görüştüğümde ise benim ilk önce gidip dahiliye doktoruyla görüşüp muane olup ondan sonra bana sezeryan günü verebileceklerini söylediler fakat ben ne kadarda baktıysam arayıp sorduysam da randevu yokmuş ve bu aralar dahiliye bölümünde çok yoğun olduğu içinde randevusuz hasta bakılmıyormuş sizce napmam gerekiyor gerçekten çok sıkıldım artık 2 hafta boyunca ordan oraya koşturdular beni gün vericez diye şimdi de böyle yapıyorlar anlamış değilim