hamilegunlugum5 ilgili gözükmeye çalıştı ama çok irite beni bu durum, ilk olarak her şeyi ölçtü bitirdi güzel dedi en son tam bitecek burun kemiği kısa ayaklarından birç içe doğru sanki bi cık gez gel bakayım dedi gittim tekrar ayağı normalmiş ama burun kemiğine kısa dedi rapora da öyle yazdı baska doktora gittim ölçtürdüm normal dedi çok sinirim bozuldu o 1 haftada sanki bisey bulmak için söylemiş gibiydi ve hiç güler yüzlü değil zaten güler yüz beklediğimden değil işini yapsın yeter, renkli olarak ilk girdigimizde gösterdi fotoğraf verdi ama çok hareketliydi oğlum güzel çıkmadı yine de yüzü şeklini gördüm tekrar girdiğimde sordum bi daha renkli baksak döndü ya dedim simdi renkli makinayı kapattık dedi biseyler uydurdu yani