Şehir hastanesinde doğum yapanlar var mı veya yapmayı düşünenler ben artık 41 haftalık oldum ne sancı ne açılma hiç biri yok 3 güne bir açıklık kontrol ediliyor o da yok, çok sıkıcı bir hal almaya başladı 2 gün daha bekleyip suni verelim dediler ama benim hiç açıklığım yok suni ile desteklenecek bir açıklık olması lazım direkt sezeryan isteyeceğim yaşayan var mı acaba