[silindi] GirlandBoy_Mom olsun yavrum hangisi hayırlıyla ikiniz için hangisi sağlıklı olacaksa öyle olsun. Ben bile ne kadar korkuyordum 6 aylık oldu bile 🫠
Gulpapatyam_ Anlayan varsa benim nst sonucuma bakabilir misiniz 2 cm açılmam var ara ara kasık ağrım oluyor ama düzenli değil
pembeprenses_ GirlandBoy_Mom canım senin tansiyonların ne durumda bı ara postlarına denk geliyordum bendede tansiyon var maşallah 39 haftaya gelebilmişsin inşallah bende gelebilirim 33 haftalığım
GirlandBoy_Mom pembeprenses_ düzeldi canım tansiyonum 30 . Haftalarda en yüksek 18 i gördüm şuan 12 7 falan çıkıyor düzeldi şükür sana ne diyorlar tansiyon için
pembeprenses_ GirlandBoy_Mom benim 18 lere hic çıkmadı en fazla 14 lere çıkti günde 2 alfamet ve coraspin içiyorum çok şükür düzgün ilerliyor şimdilik yükselmiyor ayda bir protein kaçağına bakıyorlar ilk gebeligimde 35 haftalık doğum yapmıştım tansiyondan dolayı şimdide merakla bekliyorum
bereninannesi__ GirlandBoy_Mom ayy benim Nst de benzer. Kız biz ne zaman doğurcaz. 40+3 içimde kaldı 😂 her ufak sancıda kasılma sayarı açıyorum. Devamı yok 🙄
GirlandBoy_Mom bereninannesi__ her sancıyı doğum sancısı sanıyoruz cidden yaa komik oluyor artık bugün dedim kesin doğuruyorum ama nerde