İlâç,iğne vs hepsi kiloya,tüylenmeye ve adet düzensizliğine yol açıyor,ama herkes bunlar dışında nasıl korunuyor bilmiyorum,prezervatif bir yere kadar,spiral da tam korunma değil diye biliyorum kanal bağlatma da istemiyorum ben napıcam😂ben de bekleyeyim bakalım ne öneriler gelecek