Regl olmuyordum düzensizleşmişti son zamanlarda 2 ay olmadım doktor bana Duphaston verdi bitirdikten sonra oldum ama uzun süre olmayınca çok olurum felan diyordum pıhtılı oluyordum normalde ama pıhtısız normal kanama şeklinde oldum ayın 3 ünde bitti 2 gündür hamile gibi hissediyorum olabilir mi böyle bir şey Duphaston tutunmayı felan da sağlıyor ama kanamamda oldu