Merhaba canlarım. 10 ay önce 5 aylık hamileyken cocugumu kaybettim. Doğal olmuştu 3 yıl sonunda ilk gebeliğimdi. Tekrar düşündükten sonra doktora gittim. Rahim filmi çektik temiz çıktı hormonlarım iyi ama pco görüntüsü var ve eşminde toplam hızı iyi ama ilerisi biraz düşük durumda. Doktor aşılamaya karar verdi bugün iğneleri kullanmaya başlıyorum gonalf 75 verdi. İlk aşılaması tutan var mı. Şans nedir sizce