4631 kötü dedikleri farsça da Şarap anlamına geliyor, edebi olarak aşk şarabı. Yani takılmazsanız bence de çok hoş bir isim. Defne de Daphne den geldiği için ve hikayesi pek de iyi olmayan bir mitolojik tanrıça ismi olduğu için olumsuz bilgiler var. Ama botanikten gelen hoş kokulu bir ağaç ismi olduğu için düşünüp koyarsanız yine güzel. Yani özetle çok inceleyince iş çok sarpa sarıyor yaa 😁