Ya doğdu doğalı bu çocuk benım ömrümü yedı yemın ederım bı canlıyı beslemek kadar zor bısey yok resmen hayatımdan sogudum, doğduğundan berı beslenmeyle alakası yok zar zor yedırırım hep kılo alımı alt sınırda gıttı. Suan 8gun sonra 7 aylık olucak, anne sütü ıle devam ediyoruz ama emmıyor sağımla beslıyorum. Ben hıc açılıp ağladığını gormedım gündüz bı sekıl uykularını kucağımda yaptırarak beslıyorum ama geve beslenmesını 1 aydır kabul etmıyor. Uykusu ağır uyuduğu zaman gece 12-1 de yatar sabah 11 e kadar diş çıkarıyor uyku saatı epey degıstı ama beslenme yapmıyor gece. Az evvel rüya öğünü yapayım dedım 20cc yedı ıstemedı ağladı uyandı 1 saattır uyutmak ıcın uğraşıyorum yemedı de degmedı anlayacağınız.artık kaldırmasam mı gece beslenmesını tamamen kessem mı, zaten alması gereken cc altında alıyor ek gıda da yemıyor ıyıce düşmez mı bu mıktar