Onurbanuu Kızlar oksapar kullanıyorum ben ama bazen beze gıbı sısıyo canım acıyo gobek etkılı oldugunu bılıyorum ama kol mu bacak mı ıkıncı secenek olarak
penbe_karisi Onurbanuu bende enox kullanıyorum doktorum kollardan ve göbekten vur demişti genelde kolumun arka kısmına vuruyor eşim ama mosmor olmuş ve şişmiş biraz 🥹🥹umarım emeklerimizin karşılığını alirizz 😍
mrp2023 Onurbanuu kol çok acıyor bende hep göbekten yapıyorum 32 haftalığım, 37 ye kadar göbekten devam dedi doktorum
Onurbanuu penbe_karisi ya artık cok acımıyo aslında alıstım ama beze gıbı oluyo bazen damara mı denk gelıyo catlaklarım var onlara denk gelınce cok kotu oluyo 😂 bılemedım koldan genelde bıraz buz koyup yapın dıyolar ama denemeye korkuyorum 😂😂 kac bınlık kullanıyosun 4000lık ben
penbe_karisi Onurbanuu ben başka yere cesaret edemiyorum yaaa koldan yapıcam hep sanırım 😁 evet bende 4000 binlik
Zeliha_plt38 Onurbanuu ben göbeğime de öncesinde buz koyuyorum iğneyi batırırken acı yok sadece içine sıkarken acı oluyo
Onurbanuu penbe_karisi kan pıhtılasması mı cıktı kaç haftalık oldunnn 😂bende gobekten artık kol sankı daha cok acıyo gelıyo
penbe_karisi Onurbanuu 6 haftaaaa 🥹🥹 3 ay önce bebeğimin kalbi durdu daha öncesinde 2 defa kimyasal geçirdim her ihtimale karşı doktorum verdi 3 ay kullanackmisim 🥹🥹artı progestan coraspin de kullanıyorum 🤗
irem10_ Ayın sonuna kadar hep göbekten vurdum göbek daha az açıyordu ama 2 aydır da kollarımdan vuruyorum onlara da alıştım artık arada benim de beze oluşuyor
Onurbanuu irem10_ mecbur bende oyle gecıcem ya gobegımde yer kalmadı dart gıbı progestan ıgnemde var bıde
mrp2023 Onurbanuu 6000 lik, hayır acımıyor sol elimle eti sıkıştırıyorum iğneyi yapıp sol elimi bırakıyorum morluk bile olmuyor
Esma006 Onurbanuu valla kaclik olduğunu bilmiyorum da bu sezeryandan sonra bir hafta boyu vurulan kan sulandırıcı
Onurbanuu penbe_karisi benımde kalp durması var bana 37 haftaya kadar dedı progestan gobekten var bıde