Kızlar herkese hayırlı günler. Ben 2 hafta önce 5 haftalık erken düşük yaptım. Kanamalarım bitti çok şükür. Doktoruma muayene oldum hiç beklemene gerek yok birkaç ay Rahim temizlenmiş bu ayı da değerlendir dedi. Sormak istediğim şey 30 haziran 7 temmuz arası kanama oldu ve bitti. Ovulasyon testi yapmaya ne zaman başlamalıyım? Hemen yumurtlama oluyor mu yoksa daha mı uzun sürüyor