glcnaybay MadameTussauds eymen isimlerini koyan genel de pişman oluyor çünkü yaramaz oluyormuş benim de oğlumun adı eymen aşırı hareketli hiç yerinde durmuyor 😂
MadameTussauds glcnaybay Benim Oglum adi Yigit Egemen ve dedigin gibi tam bir Egemen egemenligini ilan ediyor evde ama cok güzel isimler yaa 😍 Eymende cok hos bir daha oglum olursa Eymen isterim
Bahar1802 Akcazehra Ali koymak isterdim oğlum olsa ama en yakın arkadaşımızın oğlunun adı olduğu için koyamayız erkek olursa kesinlikle koymayı düşünmediğim isimlerden biri Efe hiç sakin Efe tanımadım 😂 hepsi aşırı yaramaz