Benim de plesantam önde o yüzden uzun süre kendisini görmekte zorluk yaşadık bebişin , hareketlerini 17 18. Haftada baloncuk patlaması gibi hissetmeye başladım şimdi 30+2 olduk 29. Haftadan itibaren de daha sert hissediyorum, biraz daha geç hissedersin normal demişti doktorum , endişe etmeyin uzanıp ve sakin kalınca daha net hissediliyor