dndukaya Merhaba bayanlar serklajliyim 22 haftalık oldum serklaj ameliyatı olan var mı ve ipiniz ne zaman ve nasıl alındı ve çok acı çekiliyor mu alınırken ,??
misafir4578 dndukaya Vajinal doğum olacaksa 36. Hafta gibi aliniyormus Sezayen olacaksa ameliyat sırasında alıyorlarmış Acısını bilmiyorum ben 4 gün oldu dikiş yaptirali sonucu bekleyip göreceğiz 🤲🏻
Kismail1 dndukaya normal muananede çatala oturup doktor alıyor o kadar çok bi acısı yok ikinci serklajım Salı gunu alıncak dikişlerim
Meri3535 dndukaya selam 9 gün sonra 37+3 de alınacak benim. 36 da da alabilirdi ama biraz daha kalsın çocuk hemen dünyaya gelmesin diye almak istemedi çünkü serkilaja rağmen 18-23 mm arasında seyretti hem servikal uzunluğum. Çatala oturtup alacak aldığı gibi de yatışımı yapacak hastaneye çünkü zaten aktif sancılarım da var en fazla suni ile destekleriz doğurursun hemen dedi. Sezeryan olsaydım sezeryan esnasında alacaklardı.
dndukaya misafir4578 beklemek ayrı zor zaten ilk bebeğimi kaybettimten sonra sürekli diken üstündeyim biran önce 37 leri görmek istiyorum zaman hiç geçmiyor bide dikiş nasıl alınacak tedirginliği var rabbim herkese kolaylıkla doğum yapmayı nasip etsin inşallah
dndukaya Kismail1 illa kendi doktorumuzun almasina gerek yok o zaman herhangi bir kadın doğum doktoru da alabilir mi
misafir4578 dndukaya Amin inşallah sizi o kadar iyi anlıyorum ki geçen yıl ağustosta bende ilk bebegimi 20. Haftada erken doğumla kaybettim ve henüz 14. Haftadayim günler nasıl geçecek hiç bilmiyorum inşallah sağlıkla mutlulukla tamamlariz bu süreci 🤲🏻
dndukaya misafir4578 geçen Ağustos’ta mi bende oğlumu 30 Ağustos ta 20 haftalıkken suyum geldi kaybettim daha doğrusu suyum geldiği için yapılacak bişi kalmamisti doğdu ve yaşamadı ikimizde aynı zamanda kaybetmiştiz bebeğimizi rabbim.bu sefer sağlıkla kucağımıza almayi nasil etsin evlatlarımızı çok zor o kadar zor bı durum ki yasamayacagini bile bile evladını dünya ya getirmek onla vedalasmak rabbim kimseye yaşatmasın evlat acısı
misafir4578 dndukaya Amin inşallah dua etmekten başka elimden bişey gelmiyor inşallah mutlulukla sağlıkla kucağımıza alırız bu sefer. 🤲🏻🙏🏻
dndukaya misafir4578 inşallah tek temennimiz tek duamız o zaten canım biran önce sağlıkla gelsinler tam zamanında minniklerimiz
dndukaya Meri3535 serklaj olamak ayrı bir sitresti simdik dikiş alınması ayrı bir sitres oldu bende şükür siz 37 gormussunuz dairisi ben ve benim gibi olan bütün annelere inşallah sağlıkla bebeğini kucağına alırsın insallah