Mervergun eşiyle ilgili bişi demedi dontorum ama rahim boyu iyi demişti sabah uyanınca bazen bi tarafta toplanmıs serlik oluyo sert bastırmıyom ufak ufak dokunuyorum biraz bekliyorum dinliyorum o sekilde denk gelirse hissediyorum onun haricin bendede dvmli bi haraket yok ama normal diyolar benimde ilk gebeliğim bide tüp bebek bende devamli bi evham halindeyim ancak bu hiç bitmicek sanırım doğduklarındada acaba nefes alıyormu diye uykusuz kalip kafayı yicez gibi 🥹🥲