Sebahatmiraysuu hazirla kendini cok zor olacak bazen cildiracak bazende allahim be guzel bir mutluluk diyeceksin.bazen aglayip bazende guleceksin ama onlar muthis bir takim olucak.biz guclu varliklariz ustesinden geliriz.ama sunu unutma ANNELİK HİCBİRZAMAN EWLATLARİNA YETEMEMEKTİR.kendini ihmal etme ki mutlu bebekler yetistiresin allah seninle olsun agzin duali olsjn gerisi gelir selametle 🥰🥰