Pinkerpink Alpbusee bende yeliz hanıma gidiyorum çok memnunum ama merak ediyorum burada doğum yapan var mi
Edanurptr Alpbusee biz en son sorduğumuzda 29 bin normal sezeryan 31 4 lira da özel oda ücreti demişlerdi ☺️
Pinkerpink Alpbusee normal istiyordum ama kafası büyük dedi 32+5 reyiz nasıl olacak bilmiyorum hastane nasıl iyi mi sizce