Ecrin_47 Nurkrdnz1 çok erken ama bn erkek gibi gördüm 🤭 sağlıkla gelsin inşallah cinsiyeti öğrenince bnide etiket yaparsınız çünkü erkek gibi hissettim bn ☺️
Nurkrdnz1 Ecrin_47 tabi mutlaka bende biraz öyle hissediyorum ama tabiki önemli olan sağlıklı olması🥲
Ecrin_47 sinem2537 cnm snin ilk aklımdan kız diye geçti ama hafif tombiş bir erkek bebek sanki %50 kız %40 erkek gibi hissettim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bebeğiniz mübarek olsun inşallah 🤲🏼☺️
Ecrin_47 sinem2537 aaaaa hadi hayırlısı olsun inşallah cinayeti öğrenince bna da bildirir misiniz merak ettim şimdi bak ☺️
Ecrin_47 sinem2537 😄😄 doktorunuz bir rahminde bulunmadı mi cnm geçi 12 13 haftalıkta ikili testte söylüyorlar
sinem2537 İkili test yapmadım yaptirmicam devlet Hastanesi hemen söylemiyormus özele gitcem bir iki hafta daha geçsin @Ecrin_47
Ecrin_47 sinem2537 bnim daha önceki gebeliğim de 11 haftalıkken erkek dedi sonra 12 miydi 13 hatırlayamadım vala yalın olmasın kız dedi üçlü testte de kız dediler ve kızım oldu