Merhaba arkadaşlar;🫄
Öncelikle herkesten dua bekliyorum. İkiz hamileyim bu cumartesi 12 temmuz 37. Haftam inşallah o gün rabbimde nasip ederse doğum yapacağım. Bide 4 yaşında kızım var. Bana çok bağlı nasıl olacak bilmiyorum. Rabbım bir kolaylık nasip eder inşallah. İkizlerim erkek nasipse. İnşallah hayırlı ,sağlıklı sıhhatli, vatana millete yararlı , anaya babaya el kaldırmayan , vicdanlı , merhametli, iyi huylu insanlar olurlar. Şimdiden dua eden bütün güzel annelerim Rabbım duam gibi sizlerinde evlatlarınızı hayirli nasip eder inşallah 🤲 sizlerin kaç günü kaldı? Aaahhh hem duygusal hemde zor bir süreç başlıyor. Rabbım tüm annelerimize kolaylık nasip eder inşallah 🤲🤲🤲