Bebegimherseyimm 18 ocak da doğum yaptım doğum parasına başvurmuştum e devletten baktım başvuru aşamasında diyor yani yatmış mıdır yoksa yatmamış mıdır bilgisi olan varmi
xwoman Bebegimherseyimm sadece e devlet üzerinde mi başvuru oluyor. diğer yardımlar için sosyal yardıma falan başvuru oluyor diye duymuştum ben .
Ozge1008 Bebegimherseyimm e devlette yatınca yazmıyomuş sanırım bi numara var orayı aradığında söylüyolarmış yattı diye ama nereyi aramak gerekir bilmiyorum🤷🏻♀️
sh_gll11 Bebegimherseyimm 1 ay sonrasına veriyorlar diye biliyorum ptt ye yatıyor bebeğin annesi adına
Bebegimherseyimm Zeynep23 sosyal yardumlasmadan başvuru yaptım ama e devletten de yatıp yatmadigina bakılıyor ama başvuru aşamasında yazıyor yatmış mı demek yatmamış mi demek onu merak ettim
Zeynep23 Bebegimherseyimm canım zaten bir ay sonra yatırıyorlar ben öyle aldım da bi ptt sor istersen illa senin almana gerek yok sen gidemezsen eşin baksın ordan nüfus cüzdanı ile
meeese Ücretli izin tarihi bitip işe başladığında para yatıyor diye biliyorum. İşyeri SGK ya bildiriyor işe başladığına dair.ama başıma gelmediği için de emin değilim sizler yanıltmak istemem.