Arkadaşlar selam , adet öncesi 5-6 gün kadar kahve kanama/leke geliyor, adetim 1 ya da 2 gün sürüp ,kahve leke ile devam ediyor.
Adet kanamam da azaldı yani ..
Gebeliğe engel midir lekelenme ?
Rahimde yara da var ,akıntı da yapıyor ama çok değil
Neden böyle olur yaşayan var mı ?