

Test adı novacheck biraz önce yaptım testi cumartesi bat. İki gündür kasıklarım ağrıyor belim ve sırtım da, şehir dışındayım( şehir dışına çıktığımda bir kere sökülememiştim) kasık ağrısı regl olmadan önce bazen olur, bel ağrısı ile beraber.
Çizgi var yok gibi anlamadım kızlar çok fotoğraf çektim sanki bunlarda hafif görünüyor gibi. Ama olsaydı çok daha belirgin olmaz mıydı? İlk gebeliğimde ilk ay kimyasal yaşamıştım ikinci ay gebe kalmıştım bu ay düşündük tekrar bebek sahibi olmayı.