Herkesin doğumu aynı değil. Valla bisey anlamadım birden bitti diyenlere hayret ediyorum. Canimizdan bir can çıkıyor. Tabi ki ağrı sızı olacak. Ama gelelim Konuya ilk çocuğumu 41 haftalik( sancı açılma yok) 4.200 kilo olduğu için normal önermiyorum deyip sezeryan için gün verdiler. Bana amilyathane de sordular ; genel mi , yarım mı diye ben genel istiyorum dedim çünkü çok korkuyor insan haliyle, ebe bana iyi tercih yaptın dedi. İkincide yine kiloluydu (38 haftada 4 kiloydu) aradan 7 sene geçmesine rağmen yine sezeryan dedi doktor , arkadaşlarımın ısrarı ve hastane prosedürleri gereği yarım yapıldı ve üzülerek söylüyorum ki öldüm dirildim resmen kalp atışlarım yavaşladı tansiyonum düştü. Eger tercih size kaldıysa tam olun. Geçmeyen başı ağrıları berbat düzeyde ben kötü oldum doğum sonrası hep aklıma geliyordu ağlıyordum kendime 😁😁 uzun oldu kusura bakmayın