Kızlar 4-5 gündür karnım taş gibi. Ve aşırı sitresli bir dönemden geçiyorum. Bebek hareketleride oldukça azaldı.ara ara Haraket hissediyordum ama çok güçsüz. Sanki hiçkırıyormuş gibi birşey. Kasıklarımda ağrı var özellikle ayağa kalkınca . Yürümektede çok zorlanıyorum . Bunlar doğum belirtisi olabilirmi? Yada sitrestenmi böyle. Başına gelen varmı ?