Ben de şurada bekliyim. Morale ihtiyacım var. Regle 4 gün kala kan testi verdim 0.3 çıkmış. Ben de aynılarını düşünüyorum. Bu kadar belirtiyi asla ama asla reglde yaşamadım. Gebe değilsem de gideyim check-up falan yaptırayım yani çünkü ağrımayan yerim cidden kalmadı. Halen de ağrıyor işin tuhafı.
Bir de aklıma şey takıldı. Ovulasyon da yaptım bugün. Koyu çıktı. Acaba ikinciyi mi yumurtluyorum, onun belirtileri miydi bunlar? Chatgbt diyor belki diğer sefer yumurtlama olmamıştır şimdi oluyordur. Kafam allak bullak. Toparlanamıyorum