aleyna654 vucutla alakali. Bana iki saniye sürecek dediler iki saniye beş dakika oldu. Doktr igneyi soktu acı olmadi ama içinde gezdrmesimi ne gerekmis öyle dedi yer dar igneyi gezdrmyom dedi cikardi. Sonra tekrar başka bir omurganın arasndan denedi yine olmadı. Üçüncü kez denedi yine olmadi gidip başka iğne gtrdilr yad aigne ucu. Omurgalrinin arası çok dar iğneyi içerde gezdrmyoz dedilr. 🤣 Belki o iğneyi soktuktm sonra tam gezdrmesklri için baskalrnda uyuşukluk olmuyordur. Hacettepe hastnesinde yapmstm dogumumu.