Hanımlar merhaba bugün itibariyle 34 haftalık olduk doktorum 34-36 arası çatı muayenesi yaptırmam gerektiğini söyledi aynı zamanda her hafta nst için hastaneye çağırdı özele gidiyorum nst için her hafta muayene ücreti mi ödeyeceğim bilgisi olan var mı