Kızlarrrr canım kızlar Bu yazıyı yazabilmek bana da nasip oldu çok şükür 39. Haftada yarın sabah sezaryen doğumum varrrrr 💐🎉🎊🎉 9 ay boyunca burda sizinle çok eğlendim ve çok şey öğrendim İlk gebeliğimdi hiçbirşey bilmiyordum Çok destek oldunuz çok şey öğrettiniz Burdan hepinize teşekkür ediyorum Hepiniz hakkınızı helal edin ve bana dua edin lütfen 😍