edaksy Ben varım hamile kalmadan önce tsh değerim gayet iyiydi ama hamile kaldığım andan sonra değer düşmeye başladı. Benimde 0.01 değerim. Iki ayrı doktorum var ikisinede özellikle sordum neden ilaç vermediniz diye. Yüksek olması bebeğe zarar verebilirdi ama düşük olması senide bebeğinde sıkıntıya sokmaz hamilelik hormonları tsh değerini düşürüyo korkma endişelenme dedi bende 26.ci haftadayım ayda bir tsh baktiririm ve her seferinde sonuç aynı cikiyo 0.01