Laviniiaa Selam kızlar, 22+2deyiz, bazı zamanlar karnıma dokununca yumuşak içi boş gibi oluyor yani sanki sadece kiloymuş gibi bazı zamanlar karnıma dokununca sert oluyor. Bu neyden dolayı oluyor ve normal mi?
1ErkekkkAnnesi Laviniiaa haftamız aynı bende 22+3 haftayım benimde öyle oluyor bazen karnım yumuşak içinde bişey yok sadece göbek gibi bazen şişiyor sertleşiyor normal bir durum bence ve yediklerimizinde etkisi olabiliyor çünkü genelde uyandığımda karnım yumuşak bişeyler yedikçe sertleşiyor gibi
Tubita Laviniiaa gaz sıkışması, kabızlık, hazımsızlık bunlar yapabiliyor sertleşmesi bence normal ama ağrı var mı, baskı oluyor mu, akıntılar arttı mı, onlara bakmak lazım sadece arada sertleşme normal takma kafana
Laviniiaa 1ErkekkkAnnesi Evet evet bende de aynı şekilde oluyor gün içinde tam penguen sabah uyanınca şişko bi kadın gibiyim
asiyeuylas Kızlar 39+4 deyim her hangi bi sancı yok kasılma yok ama karnım taş gibi arada bi hareket ediyor ama sertlik aynı
Laviniiaa Tubita Yok bi ağrım yok ama akıntı arttı gibi enfeksiyon oluyor devamlı ona bağlıyorum onu da