Rabrabrab1 böyle büyük büyük hedeflerle başlarsanız zaten zor gelir yarım bırakırsınız. Haftada 3 gün egzersiz yapmak ya da sıkı diyetler uygulamak insanı en başında strese sokuyor. Daha küçük hedeflerle başlayın bence. Mesela beyaz ekmeği evinize almayın. İşte tatlı, abur cubur tarzı şeyleri haftada 1 gün eşim izinliyken yiyeceğim gibi düşünün. Akşam en geç 6 da akşam yemeği yemeği alışkanlık haline getirin. Bunları diyet gibi değil de hayat düzeni oluşturuyor gibi düşünün. Ben böyle yaparak ilk doğumda aldığım kiloların hepsini 1 yılda verdim. 40 kiloya yakın almıştım ve verirken hiç sarkma falan yaşamadım. Hep diyet yapıyorum psikolojisinde olursanız insan yoruluyor gerçekten hele o çaylara falan hiç girmeyin çok sağlıksız.