Merhaba sevgili arkadaslar, lütfen yardımcı olur musunuz çok endişeliyim çünkü ilk hamilelik tecrübem ve çok bilgi sahibi değilim. Adetim uzun zamandır düzenli 29- 30 günde bir regl oluyordum 2 senedir. Son adet tarihim 1 şubat. 12 ve 17. Haftalsrda kendi doktorum bebeğin gelişiminin normal olduğunu haftasında olduğunu söylemişti. Ama gecen hafta detayli ultrasona gittigim doktor bebegin küçük gözüktüğünü söyledi, adet tarihini doğru mu hatirliyosun dedi. 21+6 olmam gerekirken bebek 20+3 gözüküyormuş. Çok da açıklama yapmadı adet tarihini düzenleyelim falan dedi 2 hafta sonra tekrar gel dedi. Kan akışı vs iyiymiş ilaç veya takviye gerekmez takip edelim dedi. Şimdi sorum şu: benim adet tarihim 1 şubat ama bizim korunmasız tek ilişkimiz 21 şubatta oldu. Hatta reglim gecikmesine rağmen evde yaptığım testlerde vs negatif çıkmıştı. Bu geç döllenme mi demek? Bebekte gelişim geriliği vardır diyebilir miyiz? Yoksa haftasına göre uyumlu mudur? Benzer durum yaşayan var mı bilgisi olan var mı? Çok kaygılıyım. Tansiyon sorunum vs de yok sağlıklı bir bireyim iyi de besleniyorum vitaminlerimi de düzenli alıyorum