İşaret parmağım dünden beri gitgide şişip gerilip sızlayıp zonkluyor. Sanırım yanından küçük tırnakçığı koparmış olabilirim sebep olarak. İnternetten dolama olduğunu öğrendim. Antibiyotik tedavisinden bahsediyor. Böyle bir durum yaşayan var mı? Gebelikte antibiyotik kullanan veya dolama hakkında bilgisi olan varsa bi öneri bi şey lütfen:(