30 haftadır hamileyim abartısız kesin 14 haftam bu şekilde geçmiştir, 7-8 haftam da yüksek sinir, tahammülsüzlük ve agresiflik.
Biliyorum insanın içinden hiçbir şey gelmiyor ama ben buzdolabı stoğu yapıyorum kafam dağılsın diye, dün eşim işteyken telefonda olumsuz bir şey yaşadığı anlattı ona bile hüngür hüngür ağladımok mutsuz oldum. Sonra kalktım bir un kurabiyesi bir de Çörekotlu kurabiye yapıp buzluğa koydum 😄 Doğum yakın, krizi fırsata çevirelim de elimin altında bir şeyler olsun bari🍪